FAQ
Hieronder zie je de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem contact met ons op via info@stadsknopen.nl.
- Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Je bestelling wordt in een bubbeltjesenvelop bezorgd door PostNL. Deze envelop past door elke standaard brievenbus; je hoeft dus niet thuis te zijn om een pakketje te accepteren of het op te halen bij één van je buren.
- Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Zodra je een bestelling plaatst wordt deze binnen 48 uur naar je verstuurd en verstuurt met PostNL. Indien er een afwijkende levertijd is nemen wij contact met je op!
- Verzenden jullie ook naar andere landen?
Ja! Wij versturen ook naar andere landen. Bij het afrekenen kun je zien welke landen dit zijn. Mocht jouw land van keuze er niet bij staan, laat het ons weten! We zullen dan meteen kijken of het mogelijk is om ook in dit land onze stadsknopen te bezorgen!
- Hoe kan ik mijn bestelling afrekenen?
Je kunt je bestelling afrekenen via iDeal. Hier zijn vrijwel alle Nederlandse banken bij aangesloten. Wij accepteren nog geen creditcard of paypal betalingen.
- Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos.
Annuleer je de bestelling, nadat deze aan verzonden is, dan dien je het pakket aan ons retour te sturen. Indien wij reeds een betaling van je hebben ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan je terugstorten.
- Hoe gebruik ik een kortingscode?
Je persoonlijke kortingscode kun je invoeren tijdens het afrekenen!
- Ik wil mijn bestelling retourneren
Binnen 14 werkdagen kunt u zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. Uitzondering hierbij zijn o.a. gepersonaliseerde producten/maatwerk. Het product kan alleen ongebruikt en in de originele, onbeschadigde verpakking geretourneerd worden. Zie voor meer informatie artikel 4.1 van onze algemene voorwaarden.
Wilt u de gehele bestelling retourneren? Reeds in ontvangst genomen artikelen dient u terug te sturen naar onderstaand retouradres. Stadsknopen.nl zal de gehele aankoopsom, inclusief de berekende verzendkosten aan je terugstorten. De verzendkosten voor het retourneren worden niet vergoed.
Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor eigen rekening. De aankoopsom van het door jou geretourneerde deel van de bestelling zal aan je worden teruggestort. Verzendkosten worden in dat geval niet gerestitueerd.
Wij adviseren om bij retournering te kiezen voor de pakketpost van PostNL.
Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk aan Stadsknopen.nl kenbaar te worden gemaakt. Stuur ons hiervoor een e-mail. Vermeld u hierbij a.u.b. in ieder geval uw volledige naam en bestelnummer en de artikelen die u wenst te annuleren, ruilen of retourneren. Ter verbetering van onze klantenservice zouden wij het op prijs stellen wanneer u ons de reden hiervan laat weten. U bent hier uiteraard conform de wet Koop op afstand niet toe verplicht.
Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw IBAN bankrekeningnummer nodig. Klanten uit België dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden.
Let op: het IBAN rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan Stadsknopen.nl heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen.
Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen na retourmelding aan u terugbetaald.
- Mijn bestelling is beschadigd bezorgd
Dat is vervelend! Uiteraard sturen wij je graag een nieuw exemplaar toe zodra wij het beschadigde exemplaar van je retour hebben ontvangen.